Co-Creatie

Wat geeft ons een ultiem vakantiegevoel, zelf als we niet ver weg zijn? Het antwoord is ijs! En daar weet Landal Greenparks alles van. De toonaangevende aanbieder van ruim 90 parken in onder andere Nederland, België en Duitsland start met de verkoop van het ambachtelijke Carte d’Or schepijs van Unilever. En dat doe je niet zonder oefening.

Klantvraag

Op de parken en kantoorlocaties van Landal Greenparks werken ruim 3000 medewerkers. Een deel van deze groep ontpopt zich als ware ijs-professionals, en gaat aan de slag met het ambachtelijke schepijs van Unilever. Het is voor zowel Unilever als Landal Greenparks belangrijk dat het ijs op de juiste manier geschept wordt en de werknemers op de hoogte zijn van het assortiment. Persoonlijke hygiëne is daarnaast onbetwiste smaak favoriet. Het doel? Kennis maken met het product en de bijbehorende werkzaamheden, in een e-learning die net zo smaakvol is als het merk zelf.

Unilever e-learning

Samen met Landal Greenparks en Unilever ontwikkelden we een kleurrijke en interactieve Carta d’Or e-learning met alle ins en outs over het merk en het assortiment. Naast deze belangrijke pijlers werd de nodige aandacht besteed aan persoonlijke hygiëne. De e-learning bestaat uit frisse content, video’s en knappe visuals, die ervoor zorgen dat de stof goed blijft hangen. Zijn de ijs-professionals klaar voor het echte werk? De kennis wordt getoetst aan de hand van verschillende vragen

Het resultaat

Met de interactieve Carta d’Or e-learning houden zowel Landal Greenparks als Unilever grip op de vakinhoudelijke kennis waarover medewerkers beschikken. Het leergedrag is inzichtelijk en meetbaar. Zo train je continu het gedrag van medewerkers zoals jij dat wil. Met de Carta d’Or e-learning laten we zien dat iedereen kan groeien in zijn werk.

Meer inspiratie?