Coca Cola is overal. Niet alleen de populaire dorstlesser zelf, maar ook het aanbod van dochtermerken -waaronder Chaudfontaine, Sprite en Fuze Tea- is niet meer weg te denken uit de moderne horecazaak. Het aanbod staat, maar hoe maken we van Coca-Cola fans nu echte Coca-Cola ambassadeurs?

Een vraag die er bij Coca Cola European Partners Nederland (CCEP) toe leidde HorecaHero te benaderen, om samen te kijken naar de mogelijkheden voor een leerplatform.

Klantvraag

Wie meer weet, verkoopt meer; zo luidde de insteek achter de klantcase van Coca Cola. Het interactieve leerplatform moet relevante basiskennis bieden en vaardigheden trainen, waarmee je ook nog eens knappe prijzen kunt winnen. Het uiteindelijke doel? Een groeiende groep Coca-Cola ambassadeurs opleiden om merken actief te promoten en te verkopen.

Snelle Skills

Een interactieve online speeltuin waar je bitesize leermodules aftikt in minder dan vijf minuten. Dat is de kracht achter snelle skills. Bitesize learnings zijn kort, bondig en makkelijk te verwerken. En niet te vergeten, super effectief. Horeca Hero biedt verschillende modules aan basiskennis en vaardigheden, met alle ins en outs van het werkveld. Hapklare content met prikkelende visuals. In samenwerking met CCEP ontwikkelde HorecaHero daarnaast productgerelateerde modules die ze maandelijks met trots introduceren.

Interactieve website

Snelle Skills is een interactieve website waar je in één pagina door een bibliotheek aan horecakennis scrollt. Als deelnemer meld je je éénmalig aan met je e-mailadres of social media. Wanneer je een leermodule succesvol afrondt ontvang je een persoonlijk certificaat en kun je trots je skills te shinen zetten.

Meer inspiratie?